Куди впала тінь від української «Мрії»?

Зустріч з кураторами та менеджерами проєкту «Падаюча тінь “Мрії” на сади Джардіні», який був представлений на Венеційській бієнале 2019 року.
УЧАСНИКИ

ПАВЛО КОВАЧ
художник, куратор, учасник колективу «Відкрита група»

КСЕНІЯ МАЛИХ
кураторка та менеджерка дослідницької платформи PinchukArtCentre, менеджерка українського павільйону на Венеційській бієнале 2019 року

КАТЕРИНА СЕМЕНЮК
менеджерка публічної програми Меморіального центру Голокосту «Бабин Яр», менеджерка українського павільйону на Венеційській бієнале 2019 року
«Падаюча тінь “Мрії” на сади Джардіні» — це проєкт українського павільйону на Венеційській бієнале сучасного мистецтва 2019 року, який курувала «Відкрита група». Він викликав неоднозначну реакцію громадськості та спровокував дискусію.
Під час події учасники поділилися своїм досвідом співробітництва з держсистемою та спілкування з тими, хто був проти проєкту. Говорили про больові точки сучасного українського суспільства, державу, національну мрію, стосунки з минулим і майбутнім, а також про те, що означає бути сучасним українським художником.
Подія відбулася 27 листопада 2019 року в Музеї сучасного мистецтва Одеси.
Фото — Наталія Ткаченко
ВІДЕО
Заголовне фото — Відкрита група, «Падаюча тінь “Мрії” на сади Джардіні», 2019